Ogólne warunki zakupów

Koszty dostawy

Za dostarczenie zamówień złożonych w sklepie internetowym orange.pl pobieramy opłatę:

  • dostawa do Punktu DPD Pickup (punkt odbioru DPD Pickup lub automat paczkowy DPD Pickup Station) – 15,49 zł (12,59 zł + VAT)
  • dostawa do Paczkomatu InPost - 16,99 zł (13,81 zł + VAT)
  • dostawa Kurierem DPD - 19,99 zł (16,25 zł + VAT)

Opłatę pobieramy za dostawę urządzeń, akcesoriów, karty SIM oraz dokumentów przesłanych w formie papierowej.

Niektóre promocje i oferty mogą mieć inne opłaty za dostawę.

W salonie każdą przesyłkę możesz odebrać bezpłatnie.

Sposoby i moment płatności

  • Za zakupy na orange.pl możesz zapłacić elektronicznie lub kurierowi przy odbiorze (kartą lub gotówką).
  • Jeśli za zamówienie chcesz zapłacić kurierowi przy odbiorze – do opłaty za dostawę doliczymy dodatkowo 6,00 zł (4,88 zł + VAT).

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT w trakcie przygotowania zamówienia do wysyłki.

Dostawa przesyłki

  • przesyłkę możesz:
    • odebrać w naszym salonie
    • zlecić dostarczenie do Punktu DPD Pickup (punkt odbioru DPD Pickup lub automat paczkowy DPD Pickup Station)
    • zlecić dostarczenie do Paczkomatu InPost
    • zlecić do dostarczenia kurierem pod wskazany adres
  • Jeśli towar jest w danym salonie, możesz go odebrać już chwilę po złożeniu zamówienia. Jeśli towaru w danym salonie nie ma, dostarczymy go, co zazwyczaj zajmuje nam do 2 dni roboczych. W każdym przypadku o możliwości odbioru w salonie zostaniesz poinformowany SMS-em. Zamówienie będzie oczekiwać na Ciebie maksymalnie 5 dni roboczych
  • Przesyłki kierowane do DPD Pickup lub do automatu paczkowego DPD są dostarczane na terenie Polski przez firmę DPD. Średni czas dostawy wynosi do 1-3 dni robocze od złożenia zamówienia. W dniu podjęcia przesyłki przez DPD otrzymasz mail / SMS z informacją o numerze paczki oraz linkiem do śledzenia przesyłki bądź powiadomienie w aplikacji DPD Mobile. Możesz także kontaktować się z infolinią DPD pod numer dla klientów Orange - 22 577 55 10 lub ogólną infolinię DPD - 801 400 373
  • Przesyłki do Paczkomatów InPost są dostarczane na terenie Polski przez firmę Inpost. Średni czas dostawy wynosi do 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia. W dniu podjęcia przesyłki przez InPost otrzymasz mail / SMS bądź powiadomienie w aplikacji InPost Mobile z informacją o numerze paczki oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Możesz także kontaktować się z Infolinią InPost - 722 444 000 lub 801 400 100
  • Przesyłki kurierskie są doręczane na terenie Polski przez firmę DPD. Średni czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. W dniu podjęcia przesyłki przez firmę kurierską otrzymasz SMS-a, z telefonem do kuriera i kodem PIN potrzebnym do odbioru przesyłki. Możesz przełożyć termin dostawy i zarządzać swoją paczką korzystając z aplikacji DPD Mobile (https://mojapaczka.dpd.com.pl). Możesz także ustalić termin dostawy dzwoniąc na infolinię DPD pod numer dla klientów Orange - 22 577 55 10 lub ogólną infolinię DPD - 801 400 373.

Zwroty i reklamacje

Korzystając z zakupów w sklepie internetowym Orange, jako Klient Orange możesz odstąpić od umowy, bez podania przyczyn. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.


Zamawiając na Orange.pl przysługuje Ci prawo do naprawy lub wymiany uszkodzonego towaru.

Przysługuje Ci prawo do:

  • odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi Reklamując uszkodzony sprzęt, zgłoś się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, do dowolnego salonu Orange. Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi jest przedstawienie dokumentu pozwalającego sprzedawcy na identyfikację rodzaju, daty i miejsca sprzedaży reklamowanego towaru. Zazwyczaj jest to dowód zakupu sprzętu lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub ważna i prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Przysługuje Ci bezpłatna naprawa, wymiana sprzętu na nowy, wolny od wad, obniżenie ceny zakupu lub odstąpienie od umowy zakupu. Pamiętaj, że sprzedawcy przysługuje prawo do odmowy usunięcia niezgodności w sposób zaproponowany przez Klienta, gdy nie ma takiej możliwośći lub z uwagi na nadmierne koszty po stronie sprzedawcy.

    Termin rozpatrzenia Twojego zgłoszenia to 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia reklamacji.
  • odstąpienia od umowy Aby odstąpić od umowy należy złożyć jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy (o świadczenie usług telekomunikacyjnych) lub od daty otrzymania towaru zakupionego w naszym sklepie. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru. Orange może się wstrzymać ze zwrotem dokonanych przez Państwa płatności do czasu otrzymania towaru lub dowodu nadania przez Państwa przesyłki zwrotnej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu Orange oraz zakupiony towar należy wysłać na adres:

    Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
    „Odstąpienie”
    Ołtarzew, ul. Południowa 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki

  • naprawy gwarancyjnej Reklamując uszkodzony sprzęt, korzystając z naprawy gwarancyjnej zgłoś się w ciągu 24 miesięcy lub w czasie określonym przez gwaranta, do dowolnie wybranego salonu Orange lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta. Twoja reklamacja zostanie przyjęta na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura) i karty gwarancyjnej. W celu wystawienia duplikatu karty gwarancyjnej skontaktuj się z biurem obsługi Klienta 510 100 100. Przysługuje Ci naprawa lub wymiana sprzętu. Pamiętaj, że o sposobie usunięcia wady decyduje gwarant.
    Termin rozpatrzenia określony jest w karcie gwarancyjnej.

Regulamin zakupów
w sklepie internetowym
Orange.pl

W trakcie realizacji Twojego zamówienia nie ma możliwości zmiany wybranego telefonu lub warunków umowy. W celu rezygnacji wystarczy nie odebrać paczki od kuriera. Twoja odmowa zostanie zarejestrowana, po upływie maksymalnie 48 godzin będziesz mógł ponownie wypełnić formularz zamówienia.


Szczegółowy regulamin dostępny pod linkiem:

Pobierz regulamin zakupów

Status zamówienia

  • informacje o statusie Twojego zamówienia będziesz otrzymywał na adres e-mail/telefon kontaktowy podany w trakcie  składania zamówienia.
  • W e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia znajdziesz numer przesyłki i numer telefonu firmy kurierskiej.
Sprawdź status zamówienia

Co zrobić ze zużytym sprzętem elektronicznym?

Jeśli masz u siebie zużyty sprzęt elektroniczny tego samego rodzaju, jak sprzęt, który od nas zamówiłeś, możemy go od Ciebie odebrać.

W zależności od tego, jaki sposób dostawy sprzętu zamówiłeś, odbiór zużytego sprzętu może wyglądać inaczej

  • Jeśli zamówiłeś dostawę kurierem i chcesz oddać zużyty sprzęt, skontaktuj się z nami telefonicznie i zamów odbiór zużytego sprzętu. Przyjedzie do Ciebie nasz kurier i nieodpłatnie odbierze sprzęt. Pamiętaj, żeby przed przyjazdem kuriera zapakować sprzęt tak, aby nie uszkodził się w transporcie.
  • Jeśli zamówiłeś dostawę paczkomatem i chcesz oddać zużyty sprzęt, skontaktuj się z nami telefonicznie i zamów odbiór zużytego sprzętu. Przyjedzie do Ciebie nasz kurier i nieodpłatnie odbierze sprzęt. Pamiętaj, żeby przed przyjazdem kuriera zapakować sprzęt tak, aby nie uszkodził się w transporcie.
  • Jeśli chcesz zostawić zużyty sprzęt i odbierasz przesyłkę na Poczcie Polskiej, wejdź na stronę www.ezwroty.poczta-polska.pl i wypełnij formularz wpisując ORANGE jako nazwę sklepu. Na podany w formularzu adres mailowy dostaniesz list przewozowy. Wydrukuj go i przyklej do przesyłki. Przesyłkę, bez żadnych opłat, oddaj w placówce Poczty Polskiej. Pamiętaj, żeby zapakować sprzęt tak, aby nie uszkodził się w transporcie.
  • Jeśli odbierasz zamówienie w salonie Orange, możesz zostawić zużyty sprzęt w oznaczonym pojemniku w salonie.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz nieodpłatnie oddać zużyty sprzęt elektroniczny
(tego samego rodzaju, co sprzęt, który od nas odebrałeś)

  • w najbliższym salonie Orange (listę salonów znajdziesz tutaj)
  • w punkcie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Twojej gminie (adresy takich punktów Twoja gmina podaje na stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty).
Uwaga!
1

W ten sposób możesz oddać jedynie sprzęt zużyty (czyli stanowiący odpad w rozumieniu przepisów o odpadach). Jeśli będziesz zwracał urządzenie oddane Tobie do używania przez Orange (np. livebox) lub urządzenie kupione od Orange (np. odstępując od umowy z Orange), powinieneś dokonać zwrotu zgodnie z zasadami określonymi w odrębnych dokumentach Orange.

2

Zgodnie z przepisami prawa, jeśli kupujesz sprzęt elektroniczny, możesz nieodpłatnie oddać zużyty sprzęt (tego samego rodzaju, co sprzęt kupowany) w miejscu odbioru kupowanego sprzętu (czyli w punkcie sprzedaży lub w miejscu dostawy). Dodatkowo zużyty sprzęt małogabarytowy (którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm) możesz zostawić nieodpłatnie w każdym wielkopowierzchniowym sklepie (o powierzchni co najmniej 400 m2) dystrybuującym sprzęt elektroniczny, nawet bez dokonywania zakupu nowego sprzętu.

3

Zużytego sprzętu elektronicznego nie wolno wyrzucać do pojemników na zwykłe odpady komunalne! Stanowi to wykroczenie.

4

Przed oddaniem zużytego urządzenia (np. telefonu) zgraj na inne urządzenie dane, które będą Ci potrzebne (np. zdjęcia, książkę kontaktów, treść wiadomości), a pozostałe dane usuń.

5

Sprzęt, który chcesz zwrócić jako zużyty, powinien być kompletny i zawierać wszystkie części niezbędne do jego funkcjonowania. Sprzęt niekompletny możesz zwrócić m.in. do punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych lub do podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości (informacje o takich punktach i podmiotach Twoja gmina podaje stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty).

Faktura na zagraniczny adres przy zakupie sprzętu

Drogi Kliencie, jeśli przy zakupie produktów bez abonamentu (np. telefonu, etui lub szkiełka) chcesz uzyskać fakturę, w której będzie wskazany adres zamieszkania poza Polską, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Instrukcja zakupu produktów bez abonamentu:

  • Wybierz produkty ze sklepu i dodaj je do koszyka
  • Wypełnij formularz z danymi zamawiającego
    pamiętaj: podaj swoje imię i nazwisko oraz adres na erenie Polski np. adres dostawy, ponieważ sklep nie realizuje wysyłki za granicę
  • Zaznacz obowiązkowe zgody na kolejnym kroku zamówienia, a następnie potwierdź złożenie zamówienia
  • Gdy otrzymasz zakupione produkty wraz z fakturą potwierdzającą zakup wystarczy, że przygotujesz notę korygującą
    polski adres zamieszkania na adres zagraniczny
  • Przygotowaną notę korygującą wyślij na adres mailowy: COK.SARDetal@orange.com
    Poprawioną fakturę otrzymasz od nas na wskazany adres e-mail