Grupa Orange Polska w TOP 3 liderów usług ICT w Polsce wg raportu 2000 Computerworld.
Sprawdź, jak wspólnie możemy rozwinąć Twoją firmę.
Orange dla sektora publicznego
Poznaj kompleksową ofertę dla Instytucji Publicznych
Nasze doświadczenie, jako partnera w cyfrowej transformacji firm i instytucji, gwarantuje wysoką efektywność świadczonych usług i dopasowanie do potrzeb najbardziej wymagających Klientów.
Zdobyliśmy tytuł Marki Godnej Zaufania 2024 w kategorii Cyfrowe Mury, czyli firmy, która oferuje najlepszy pakiet usług i rozwiązań dbających o bezpieczeństwo cybernetyczne.
Wyróżnienie przyznali nam polscy przedsiębiorcy w głosowaniu, które przeprowadziła ARC Rynek i Opinia. Startupowcy, menedżerowie, specjaliści, prezesi firm wskazali tych, którym ufają najbardziej – do kogo zgłoszą się po poradę, z czyją pomocą najłatwiej sprostają wyzwaniom, z kogo chcą brać przykład.
Samsung Galaxy AI
Odkryj możliwości AI w urządzeniach Galaxy
Stworzone, by ułatwiać Ci życie na co dzień, uwolnić Twoją kreatywność, zwiększyć produktywność i odblokować świat nowych możliwości. Galaxy AI otwiera całkiem nowe perspektywy.
Biznesowe okazje dla firm i instytucji
Najnowsza oferta smartfonów i laptopów
Włącz wyższe obroty w swojej firmie wybierając nowoczesny sprzęt od Orange.
Jesteśmy liderem tego rynku w Polsce, zaufało nam kilka tysięcy firm i przedsiębiorstw. W ramach rozwiązań telemetrycznych codziennie zapewniamy łączność małym i wielotysięcznym flotom urządzeń pracujących w Polsce i za granicą.
Czym jest infrastruktura pulpitów wirtualnych (VDI)?
Zależy Ci na standaryzacji środowisk komputerowych i zapewnieniu pracownikom zdalnego dostępu do zasobów? Infrastruktura pulpitów wirtualnych to rozwiązanie, które warto wdrożyć.
Ebook. Jak instytucje publiczne chronią dane i prywatność obywateli?
Cyberprzestrzeń stała się globalną areną zmagań. Tu nie ma wyjątków. Instytucje publiczne również muszą się mierzyć z niewidzialnym przeciwnikiem jakim jest cyberprzestępca. Przeczytaj ebook i poznaj, jak bronią się przed wirtualnymi zagrożeniami.
Jak wynika z danych Eurostatu, własną stroną internetową może „pochwalić” się nieco ponad 67 proc. małych firm w Polsce. To ponad 10 proc. mniej niż stanowi średnia unijna.